SVT- helt okej program

Nu har jag kollat på ung & bortskämd och snart kollat klart på vänners liv. båda dessa program är bra program som jag följer varje vecka.
Ska nog ta och sova om någon halvtimma eller så. Har kollat på massa julklappar på internet i dag,vet vad jag ska köpa till mamma tror jag, till pappa blir det nog några olika saker. till syskonen har jag köpt morgon rockar. längtar faktiskt efter jul, alla julklappar och all god jul mat.. mums (L).

i morgon så blir det kortdag. kvart över 8 till halv 12. tänker värkligen inte vara med på idrotten på eftermiddagen.


Jag tycker ung och bort skämd är en av dem bästa programmen svt gjort.
'
fiona och rebecca, ung och bortskämd, våra vänners liv är serier7 program som är bra på svt just nu.

KRAm

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej hopp! Skulle vara kul att veta vad du tycker om min outfit idag!

Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.se

2010-12-07 @ 18:34:20
URL: http://ingridsinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0